Elikkäs.. Mistähän mä alottaisin? Täällä ruudun toisellapuolella siis näppäimiä naputtelee vuonna -86 syntynyt, kolmenkympin kriisiä hipova nais ihminen, joka rakastaa kirjoittaa ylös tunteita, laulun sanoja, runoja, tapahtumia.. Ihan kaikke maan ja taivaan välistä :) 

Rakastan matkustamista, ei niin väliä onko matkustustapa lentokone, juna, bussi vai laiva, kunhan näkee uusi paikkoja, maisemia, ihmisiä.  Rakastan myös eläimiä ja valokuvausta, ja yllättäen rakastan rakkaimpien (asioiden, esineiden ja ihmisten ja eläinten) kuvaamista. En kumminkaan voi sanoa että osaisin kuvata, hah! Teen sitä ihan vain omaksi ilokseni.jja siitä syystä minulla onkin koneellani ja monella muistitikulla tuhansia kuvia tallessa, eri reissuilta, tapahtumista, ihmisistä. 

Olen lyhyen elämäni aikana kerennyt jo kokemaan ja näkemään paljon kaikenlaista. Olen nähnyt ja kokenut niin paljon hyvää kuin pahaakin. 

Tällähetkellä olen varsin tyytyväinen elämääni, olen löytänyt tasapainon elämääni. Olen löytänyt mahtavan miehen, jonka kanssa avioiduin noin vuosi sitten. Vaikeuksien ja suurien ongelmien kautta voittoo.. Vai miten se meni? En kumminkaan saanut kauan himoitsemiani ranta häitä.. Sain käräjäoikeus-häät ja ihan vaan työvaatteissa.. :( Nooooh! Ehkä ensi syksynä jotain pientä... Reissun päällä!  ;) 

Minulla oli aikaisemmin paljon ajatuksi menneestä elämästäni.. Häpesin, salasin, kaduin... En enään! Olen sujut menneiden kanssa :) Vihdoin! Ja voin rehellisesti sanoa että elämä on paljon rennompaa ja mukavampaa kun on hyväksynyt kaiken menneen ja antanut itselle ja kaikille muillekkin anteeksi :)

Eli voisimpa siis sano että olen nyt ehkä tasapainoisimmassa tilanteessa missä olen ikinä ollut :) Elämä hymyilee ja kaikki on hyvin :)